21 Kasım 2015 Cumartesi

@nurgunlugu'den El Yapımı Kitap Ayraçları



    Bilen bilir instagramdaki @nurgunlugu hesabı benim Öznurellamın yani annemin. @nurgunlugu yemek temalı bir sayfa annem yemek konusunda 1 numaradır ayıptır söylemesi.
   Ama bugün bahsedeceğim konu annemin yemekleri değil benim için yaptığı kitap ayraçları. Her biri el emeği göz nuru olan bu ayraçlar benim için çok değerliler.
   Bu ayraçları çok seviyorum. Bunu beni instagramda takip edenlerde farketmişlerdir sanırım. Çünkü bu ayraçların fotoğraflarını ğaylaşmaya doyamıyorum.

   Favorilerim çilekli ve kirazlı olan ayraçlar. İkisininde kırmızı olması ve yemek temalı olmaları sadece bir tesadüf !

   Bir diğer favorim ise cupcakeli olanlar. Yani yemek temasına devam :)


Bu dondurmalı model için 8 yaşındaki kuzenimle kavga etmem gerekti.
Notalı olanlar insana müzik aşkı aşılamıyor mu sizcede ?

Kitap ayraçlarını zaten çok seviyorum birde böyle bana özgü el emeği olunca ayrı bir yerleri oluyor.
Kendimi çok şanslı hissediyorum. @nurgunlugu'ne çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder