7 Haziran 2017 Çarşamba

Kadıköy Kitap Günleri - 2017


Son zamanlar instagramda siz de sadece tren fotoğrafı mı görüyorsunuz ? İşte sebebi :)
Kadıköy Belediyesinin düzenlediği bu yıl dokuzuncusu yapılan Kadıköy Kitap Günleri Haydarpaşa Garı'nda gerçekleşiyor. Fotoğraf çekmeyi sevenler ve kitapseverler adeta gara akın ettiler.


Ben de kitap günlerine gitmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Hem istediğiniz kitapları alabilir hem instalık fotoğraflar çekebilirsiniz.(Ama lütfen herkesin  yaptığı 2 tren arasındaki malum pozu vermeyin! )



Trenleri görünce adeta Sheldon Cooper' a dönüştüm diyebilirim. Arka fonda da fuar alanı boyunca güzel bir müzik çalıyor. Müziğin ritmine kapılıp vagonların arasında dolaşıp kitapları incelemek oldukça keyifli.


Tabii isterseniz vagonların içine girip kendinizi Hogwarts Eksperesi' nde gibi hayal edebilirsiniz.


Yayınevi sayısı ve içeriği bakımından da oldukça iyiydi. Tüyap'ın üstünden uzun zaman geçti aldığınız kitapları bitirdiyseniz yenilerine yer açın.


Haydarpaşa Garı 3-11 Haziran tarihleri arasında sizleri bekliyor. Hafta sonu bir uğramanızı tavsiye ederim. Benim vaktim sınırlı olduğu için istediğim kadar gezemedim siz gidip keyfini çıkartabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder