26 Şubat 2017 Pazar

Pelikan Twist Dolma Kalem

Herkese merhaba,
Dolma kalem sevgimi bilen bilir. Zamanında tüy kalem diye dolanıp durmuşluğum da var. Her ne kadar bu konuda pek bilgili olmasam da araştırmaya ve öğrenmeye çalışıyorum. Bu kapsamda yeni bir dolma kalem edindim. Hem hoş tasarımı hem rengi hem de yeni başlayanlar için iyi bir tercih olduğuna dair okuduklarımın sonunda Pelikan Twist Dolma Kalemi almam kaçınılmaz olmuştu :)

Bir çok rengi var ama ben tercihimi mint yeşilinden yana kullandım. Kavisli tasarımı çok hoşuma gitti. Kartuşlu bir model. Bu arada kalemi instagramdan severek takip ettiğim H&S Kırtasiyenin internet sitesinden aldım. Siteye göz atmak isteyenler şuradan ulaşabilirler. Alışverişimden çok memnun kaldım. Hızlıca elime ulaştı. Gayet düzgünce paketlenmişti ve yanında hediye kurşun kalemi bile vardı :) Sizlere de tavsiye ederim. 



Kalemin yanında 2 kartuş geliyor. Ben ilk olarak bu kartuşları kullanayım dedim. Sonrası için de yeşil bir kartuş aldım ama henüz deneyemedim.
Kalem çok güzel ama benim yazım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Yazı konusunda çalışmam lazım kabul ediyorum ...
Pazartesi sendromunu ortadan kaldırmak için ofisinizi böyle renkli şeylerle doldurun bence. Herkese iyi pazarlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder