7 Mayıs 2016 Cumartesi

Crosley Pikap




Çok istediğim bir şeye sonunda kavuştum ve sizlerle de paylaşmak istedim. Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz turuncu bebek artık benim :)

Gözümün nuru odamın baş köşesinde yerini aldı sonunda. Uzun zamandır bir plakçalarım olsun istiyordum zaten ama zirve noktası antikacılar pazarına gitmem oldu. Oradaki muhteşem plaklar ve pikapları görünce artık yeter dedim ve harekete geçtim.


Bir araştırma yaptım.çok fazla model ve marka var. Öncelikle karar vermek gereken şey eski ya da antika bir pikap mı alacaksınız yoksa yeni üretilmiş olanlardan mı. Ben antika olanları çok beğensem de yeni üretilmiş bir pikap aldım. hem rengi hemde bavul şeklinde olmasına vuruldum zaten.
İncelemek isteyenler şuradan Vakkorama'nın sitesine ulaşabilirler.



Hayalini kurduğunuz her şeye umarım siz de kavuşursunuz. Herkese mutlu hafta sonları.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder