28 Nisan 2016 Perşembe

Harry Potter Funko Pop Figürleri



Herkese Merhaba, 
Uzun zamandır bloga yazı yazamıyordum ama geri döndüm. Bahsetmek istediğim konu da çok eğlenceli. İnstagramda yabancı hesaplarda görüp bayıldığım Harry Potter Funko Pop figürlerine artık Türkiye'den de ulaşabiliyorsunuz. Ben yaklaşık 6 ay kadar önce aldım ama ancak bahsetme fırsatı buldum. şuradan adresinden ulaşabilirsiniz. Ben ön sipariş yapmıştım o yüzden beklemem gerekmişti ama şu an böyle bir sorun da yok.



Harry Potter dünyasına benim gibi düşkünlüğü olanlar için sadece bir oyuncak değil bunlar :)


Yabancı bloglarda Harry'nin Quidditch forması ve süpürgesiyle olan modelini de gördüm ama ondan Türkiye'de bulamadım maalesef.


Bende 3 karakter var. Gönül isterdi ki bütün karakterleri alayım ama bunlarla yetinmek zorunda kaldım. Yine de memnunum.


Özellikle Dumbledore figürünü çok beğendim. O minik gözlükleri uzun sakalıyla favorim.


'Mutluluk en karanlık zamanlarda bile vardır, yeter ki ışıkları açmayı unutma! '


Ve tabii ki R.I.P. Severus Snape...

2 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum bu figürlere. Harry Potter benim hayatımda çok özel bir yere sahiptir. Umarım benim de bir gün çeşit çeşit funko pop'um olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter izlemiş/okumuş ve hayatında bir yer etmemiş biri ile tanışmadım henüz. Kesinlikle çok güzel bir seriydi. Kitaplığımda bu figürleri tutmayı seviyorum bana hatırlattıkları hoşuma gidiyor. Umarım çeşit çeşit funko poplarınız olur ama uyarayım hastalık gibi bir kere alınca hepsini almak istiyor insan :)

      Sil