2 Ocak 2016 Cumartesi

Mıknatıslı Kitap Ayraçları

Herkese merhaba,
Bugün sizlere en az kitaplar kadar sevdiğim kitap ayraçlarından bahsedeceğim. Mıknatıslı kitap ayraçlarını çok seviyorum. Hem çok pratikler hemde çok hoş desenliler.

Ben mıknatıslı ayraçlarımı genellikle Toyzz Shop'tan alıyorum. Kasanın yanında rozetlerle birlikte satılıyorlar. Yukarıdaki fotoğrafta da gözüktüğü gibi epeyce bir modeli bende var :)
En sevdiklerim bu beşli. En sağdakini çokça kullandığım için artık biraz deforme olmaya bile başladı.


Baykuş figürünü zaten çok seviyorum ayraçlarda da çok güzel gözüküyor diye düşünüyorum. Ortadaki baykuşlu ayracı Tüyap Kitap Fuarı'ndan almıştım. Bu ayraçları artık her yerde bulmak mümkün fuarda da bolca vardı.

Aklınıza gelebilecek her desende ayraç bulmak mümkün. Benim gibi sizin de böyle bir merakınız varsa gördüğünüz her modeli almak isteyeceksiniz.

Ayraçlarımı genelde Toyzz Shop'tan aldığım için aynı boyutta ve formdalar. Bu şirinler ayracını D&R'da almıştım. Bir şirinler hastası olarak bunu da çok severek kullanıyorum.

İnstagramda paylaştığım fotoğraflarda da sıkça kullanıyorum bu ayraçları. Toyzz Shop'un yakınlarından geçerseniz mutlaka uğramanızı öneririm. Ben önünden her geçişimde kasanın yanındaki ayraç sepetini talan etmeden bırakamıyorum. 
Herkese iyi haftasonları dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder