17 Ocak 2016 Pazar

Kitaplığımda Okunmayı Bekleyenler


Kitaplığımı düzenlerken aldığım ama henüz okumaya fırsatım olamayan kitapları çıkarttım. 2016 yılı kararı olarak kitaplığımdaki tüm kitapları okumadan yeni kitap almamaya söz vermiştim. Umarım bu sözümü tutabilirim. Kitapçıların önünden geçerken ne kadar zorlandığımı anlatamam.
Ama bu karar bana okumak için ayrı bir motivasyon sağlıyor. Bir an önce elimdeki kitapları bitirip yenilerini almak istiyorum.
Ayrıca öğrendiğim yeni bir bilgiye göre ( ne kadar doğru bilemiyorum ama ) yarım bırakılan kitaplar unutkanlık nedeniymiş. Listedeki son 3 kitap benim başladığım ama çeşitli sebeplerden bitirmediğim kitaplar. Hedefim yarım bıraktığım kitapları da bitirmek. Hatta listeye Uğultulu Tepeler ile başladım.
Listedeki sıralama okuma sırası değil bu arada. Belli bir kritere göre sıralamadım. Hangi sırayla okuyacağımda belirsiz, akışına bıraktım diyelim.
Dışarıda yağan yağmurun sesi ile okuma listeme başlıyorum sizde kendi listelerinizi yapabilirsiniz. Kendinize hedef koyup onu gerçekleştirmeye çalışmanın yardımı olacağına inanıyorum.

2 yorum:

  1. Boş Koltuk'u ben de çok merak ediyorum ama bir türlü alıp da okumadim.

    YanıtlaSil
  2. Boş Koltuk'un kaderi bu sanırım bir türlü okunamamak. Ben aldım ama hala okuyamadım maalesef. Kitaplığımda okunmayı bekleyenler arasında.

    YanıtlaSil